Anime Season Autumn 2010
Lately I've been following most of the series this season .. I must say that I'm not disappointed. Certainly Bakuman I left a good impression, just as MM! (I was not expecting anything of that) but I must say that Ore no Imouto ga ga Nai Kawaii ni Konno (too long 'I'm way XD) was a revelation, I thought it was not so fun.
Then I guess I will do the reviews, it seems useless to them at the moment because I do not have much material to basarmi xD
Wednesday, October 13, 2010
Friday, October 8, 2010
Boiling And Then Baking A Shoulder Ham
The adventure continues
Si comunica che l'A.S.D. Borgo Faenza, in funzione del nuovo sponsor, prenderà il nome di Zingarò Football club. Quì ( fczingarò.blogspot.com ) potete trovare info sulla squadra.
Questo blog rimarrà aperto finche big G deciderà e comunque lo vorremmo mantenere come memoria storica.
Vi aspettiamo sul nuovo blog. Per accedere, CHEICA AQUE '
Con un po' di emozione vi saluto.
IVS
Si comunica che l'A.S.D. Borgo Faenza, in funzione del nuovo sponsor, prenderà il nome di Zingarò Football club. Quì ( fczingarò.blogspot.com ) potete trovare info sulla squadra.
Questo blog rimarrà aperto finche big G deciderà e comunque lo vorremmo mantenere come memoria storica.
Vi aspettiamo sul nuovo blog. Per accedere, CHEICA AQUE '
Con un po' di emozione vi saluto.
IVS
Subscribe to:
Posts (Atom)